התחברות
הרשמה
בנים- איזה מזל הייתם רוצים שתיהיה לבת הזוג שלכם בנות- איזה מזל הייתן רוצות שיהיה לבן הזוג שלכן
אני לא אומרת שקובעים את האהבה על פי המזל, פשוט מעניין אותי לדעת
13 באפריל 2017, 23:34
אופי
מראה
בחירות
חבר
זוגיות
העדפות
2 תשובות
אריה
נ
נרמי
עקרב
X
XsSsX
באותו הנושא:
זה הגיוני שיורד לי מבנות שסיימו 3 יחל מתמטיקה או 3 יחל אנגלית?
איך זה הגיוני שהמקובלים שסיימו יב עדיין מקובלים?
הגיוני שאני בת 17 ואמא שלי רוצה בשבילי רק גבר בן 23 שסיים צבא?
אנשים שסיימו/עדיין בתיכון אילו מגמות בחרתם?
כאלה שסיימו בגרויות אבל עדיין ביב אתם באים בפורים בבית ספר כאילו למסיבה מתחפשים וזה ?
אנשים שסיימו תיכון ,כמה חברים מהתיכון אתם בקשר איתם עדיין?
איך זה הגיוני שיש כאלה שסיימו יב ומתגייסים רק בסוף אפריל?
לדעתכם מישהו בן 21 שסיים צבא ומישהי בת 17 שעוד לכ סיימה יב הגיוני בתור זוגיות?
זה הגיוני שבן אדם ממש מקובל חברתית אבל עדיין מרגיש לבד?
הגיוני שיש ילדים שסיימו יב בגיל 17 וחצי?
מותר למישהו שסיים מלווה אבל עדיין נהג חדש להסיע 4 אנשים,