7 תשובות
ברונטיות
אנונימי איש החיל המדהים
אני מעדיף שיער שחור אדמדם כזה...
לקראשית שלי (שהיא הנערה הכי יפה שראיתי) יש כזה שיער, והוא מדהים... בצבע של הורוד..
לקראשית שלי (שהיא הנערה הכי יפה שראיתי) יש כזה שיער, והוא מדהים... בצבע של הורוד..
אנונימי
בלונדיניות
ברור שאין לך גברת אנונימית ^
אנונימי איש החיל המדהים
כבר שאלת/ו את זה אתמול
וזה תלוי
וזה תלוי
שואל השאלה:
לא שאלתי את זה
לא שאלתי את זה
אנונימית
בלונדינית אבל גם שיער חום בהיר זה נורא יפה
באותו הנושא: