5 תשובות
את בת והתנשקת אם בת או אתה בן והתנשקת עם בת
יש מצב, תני לעצמך לבדוק את האפשרויות אל תקפצי למסקנות ואל תנסי להיות מישהי שאת לא. תזכרי שזה היה חלום.
אל תנסי להגדיר את עצמך כל כך מהר.
לרוב החלומות שלנו אין באמת פירוש.
קחי את הזמן שלך, יש לך עוד הרבה שנים להסתבך עם הזהות המינית שלך.
בינתיים, תעשי את מה שאת אוהבת ומה שמרגיש לך נכון
את עדיין צעירה וההורמונים עושים בלאגן בראש
אי אפשר לדעת
גם לי היה חלום כזה ממש פעם
אבל זה לא באכרח אומר שאני נמשכת לנשים
זה סך הכל חלום.
אני בי, ואני גיליתי אתזה בגילך בערך.
אני פאן - בנים, בנות וחסרי מגדר אבל זה בעיקרון בי, פשוט יותר אפשרויות, עזבי
אם את רוצה אני אפרט.
בכל אופן, יש מצב, תתני לזה זמן, אל תמהרי
יכול להיות שחלמת משהו בגלל משהו שראית
זה לא הופך אתזה לאמיתי
וגם הרגשות בגיל הזה לא תמיד הכי אמיתיים
אם את צריכה עזרה במשהו נוסף, באמת... רק תבקשי):