16 תשובות
"אין השקעה בתגיות".. (?!)
אין השקעה בתגיות. סיבה אחת המפגרות שראיתי
אנונימית
מישהו מחק לי תגובה כי הוא לא הסכים עם מה שכתבתי.
הוא כתב את הדעה שלו בהסבר. מה הולך פה?
שואל השאלה:
לי פעם מחקו שאלה וכתבו שאלה ללא מהות 0-0
אנונימית
שמחקו לי תשובה שהייתה רלוונטית לפני שהשואל השאלה ערך אותה וגם הורידו לי אמינות-_-.
אנונימית
ככה!
אנונימית
"ביפ."
זאת הייתה הסיבה.
רק אחר כך הבנתי שזה שם הנאמנה אבל למה לא לכתוב סיבה?!
"יוסף לא אוהב ירקות מה לעשות?"
אוקי לפני כמה ימים מחקו לי כי לא הגעתי בתגית שאין לי מושג מה זה אומר

היום עשו לי את המוות מחקו לי שאלה אחרי מתאימים שנה רק כי הכינוי שלי לא תקין ויש לי אותו כבר מלא זמן ושאלתי איתו מלא שאלות שהן לא מאנונימית הכינוי אגב היה *אפרסקסית* ואמרו לי שאם אני לא מחליפה כינוי חוסמים אותי והם הורידו לי אחוזי נאמנות ועל מה? על כינוי?!?!
אין השקעה בתגיות

טוב ^-^

לך תחפש חמוד
בגלל אותיות כפולות
מישהי שלחה הודעה - איזה שם הכי יפה לדעתם לבנות, ואמרתי מיי (כאילו מאי רק בלי א כי זה יותר יפה) ואז הם מחקו את התגובה ואמרו - תגובה לא קשורה כאילו וואט?
"שאלה רטורית. אין תשובה מהותית"
מה לעזאזל?
שאלה ללא מהות
השאלה הזאת לא אמורה להיות בהתייעצות
תגיות
אחרי שכתבתי והשקעתי את הנשמה ופרקתי