29 תשובות
אני בחיים לא שיקרתי לאח שלי אבל אם זה נחשב כשקר אז אני תמיד עשיתי כאילו אני לוקחת לו את האף זה תמיד נגמר בזה שהוא מתלונן עלי חח
שואל השאלה:
כן התכוונתי לכאלה שקרים שטותיים כאלה
כן התכוונתי לכאלה שקרים שטותיים כאלה
אנונימית
לא אני אבל אחים שלי שיקרו לי שאני מאומצת חחח
אנונימית
שהוא מאומץ
הוא האמין לי, ולא הפסיק לבכות
הוא האמין לי, ולא הפסיק לבכות
אני האחות הקטנה בבית בכיי t_t
אנונימית
אמרתי לאח שלי שהמחשב לא יכול לפתוח את המשחק כי המחשב עייף והוא צריך לישון
אנונימי
על מה הנימוס, רק אמרתי אה
שואל השאלה:
שהייתי קטנה היה לי המון בובות ברבי ואח שלי כל הזמן היה לוקח לי אותן בכוונה בשביל לעצבן אותי אז פעם אחת אמרתי לו שאם הוא יגע בהן הוא יהפוך לבת...
אוי הייתי כזאת מרושעתxd
שהייתי קטנה היה לי המון בובות ברבי ואח שלי כל הזמן היה לוקח לי אותן בכוונה בשביל לעצבן אותי אז פעם אחת אמרתי לו שאם הוא יגע בהן הוא יהפוך לבת...
אוי הייתי כזאת מרושעתxd
אנונימית
עבדתי על אח שלי שהוא מאומץ ושנוא לא נולד בארץ והוא האמין
זה היה כל כך מצחיק
הוא בן 4
זה היה כל כך מצחיק
הוא בן 4
שכוסון זה סוג של כיסא
אין לי אחים, אבל שיקרתי מלאא לבן דוד שלי הקטן (אני עדיין משקרת לו)
פעם הוא ממש עצבן אותי בבית של סבא וסבתא ואמרתי לו שאם הוא יסתובב מלא מלא זמן הוא יראה את מיקי ודוד חיים וכל זה, וכשהוא התחיל, סגרתי את הדלת הזזה הגדולה של הסלון, חסמתי אותה עם כסא והלכתי לי לראות טלוויזיה בחדר שלנו שם.
פעם הוא ממש עצבן אותי בבית של סבא וסבתא ואמרתי לו שאם הוא יסתובב מלא מלא זמן הוא יראה את מיקי ודוד חיים וכל זה, וכשהוא התחיל, סגרתי את הדלת הזזה הגדולה של הסלון, חסמתי אותה עם כסא והלכתי לי לראות טלוויזיה בחדר שלנו שם.
שהייתי רעב וצמא הייתי אומר לאחותי שאני עומד למות ושתרוץ להביא לי מיץ או כוס מים ואיזו במבה לנשנש, חח אני כ"כ רשע.
כשהייתי קטנה אז כהייתי הולכת לבית ספר הייתי אומרת לאחותי הקטנה שאני הולכת למפגש המכשפות שלי
והיא באמת האמינה שאני מכשפה
וגם כדי שהיא לא תחטט לי בדברים כשאני לא בבית אמרתי לה שיש לי מצלמה בתוך המזגן ומשם אני רואה כל מה שהיא עושה
והיא באמת האמינה שאני מכשפה
וגם כדי שהיא לא תחטט לי בדברים כשאני לא בבית אמרתי לה שיש לי מצלמה בתוך המזגן ומשם אני רואה כל מה שהיא עושה
שהשקל לא שווה כי זה קטן ורק ה10 אגורות שווה כי זה יותר גדול. ואז היא הביאה לי את כל השקלים והיה לה מלא וספרתי וזה התאסף ל172
אנונימית
הייתי אומרת לאחותי הקטנה שאני פיה ובלילה אני יוצאת מהחלון ועפה לעולם הפיות, ושהיא לא תוכל לתפוס אותי כי זה קורה רק כשהיא יושנת.
היא האמינה לי ולילות שלמים הייתה לא נרדמת ומחכה שאני אצא מהחלון ואתחיל לעוף, לפעמים היא הייתה מתחננת גם שאני אקח אותה איתי.
חח חח חח xd
היא האמינה לי ולילות שלמים הייתה לא נרדמת ומחכה שאני אצא מהחלון ואתחיל לעוף, לפעמים היא הייתה מתחננת גם שאני אקח אותה איתי.
חח חח חח xd
רציתי לישון צהריים וכל הזמן אח שלי הקטן הדליק לי פנס בחדר, אז אמרתי לו שהפנס מביא איתו רוחות והוא יהיה רדוף רוחות לנצח והוא ממש ממש פחד ואחר כך אמרתי לו שזה לא אמיתי ועבדתי עליו והוא לא האמין לי שעבדתי עליו..
אז אמרתי לו שיש דרך לגרום לרוחות לא לירדוף אותו אם הוא ירקוד אפוקרצא אפוקרצא צא צא צא צא והוא יתחיל לרקוד ולשיר
חח זה היה מצחיק
אז אמרתי לו שיש דרך לגרום לרוחות לא לירדוף אותו אם הוא ירקוד אפוקרצא אפוקרצא צא צא צא צא והוא יתחיל לרקוד ולשיר
חח זה היה מצחיק
אנונימית
אין לי אח קטן
אבל אמרתי לאח שלי הגדול
שהוא לא באמת אח שלי
ושבחדר לידה אמא ואבא התבלבלו בעגלות של התינוקות ולקחו ילד אחר
הוא היה נראה כאילו הוא עומד לבכות.
אבל אמרתי לאח שלי הגדול
שהוא לא באמת אח שלי
ושבחדר לידה אמא ואבא התבלבלו בעגלות של התינוקות ולקחו ילד אחר
הוא היה נראה כאילו הוא עומד לבכות.
שיש לי מקום קסום וסודי בתוך הארון שאני נכנסת אליו מתי שבא לי
אנונימית
היה לי כזה כדור מזכוכית שיש שלג בפנים אם אתם מבינים למה אני מתכוונת ובפנים תמונה שלי כי היה אפשר להכניס מלמטה. קיצור הייתי אומרת לאחותי הקטנה שזה עולם סודי וקסום ושרק אני יכולה להכנס לשם ושככה שמתי שם את התמונה. לא נראלי שזה איי פעם האמינה לזה
יש לי פונפון לתיק קצת ארוך כזה נראה כמו זנב של חתולה.. אז אמרתי לאח שלי שלקחתי לחתולה את הזנב.. ומאז כל פעם שהוא רואה חתולה הוא שואל אותי אם אני יקח לחתולה הזאת את הזנב
שיקרתי לו שהוא מאומץ (עד עכשיו אני אומרת לו את זה חח), אמרתי לו שאם הוא ימשיך להרביץ לי אז המשטרה תבוא ותיקח אותו לכלא והוא האמין חחח
אחותי שמעה אותי מקללת כשהייתי עצבנית וישר אמרתי לה מי שאומר את המילים האלו קיבל אישור מיוחד מפיית השיניים (אזכרה מאמינה בה הילדה) ושאם אין אישור היא תאכל לה לנצח את השיניים אוי הרשע-היא בת 7
עבדתי על אחותי שהיא מאומצת כי היא לא דומה לאף אחד, ועבדתי עליהם גם ש10 אגורות זה עשר שקלים
אח שלי עבד על אח שלי האמצעי שהוא רובוט, ושאח שלי הגדול שולט בו בשלט רחוק
ואח שלי האמצעי האמין לזה וסידר "בשלט רחוק" את החדר שלהם חח (אח שלי הגדול כאילו שלט בו בשלט) שניהם נהנו חח
ואח שלי האמצעי האמין לזה וסידר "בשלט רחוק" את החדר שלהם חח (אח שלי הגדול כאילו שלט בו בשלט) שניהם נהנו חח
אמרתי לאח שלי שהשם השני שלו הוא "נקניקייה".
חחח הייתי אומרת לה שאגורות זה הכי שווה כי הן מיוחדות ובצבע זהב וששקלים/ מטבע של 10/שטרות הם סתם לא שווים וסתם גרועים.. קיצור נתתי לה כל פעם את האגורות שלי והייתי לוקחת לה את המטבעות של ה10/5 ואת השטרות. חח והיא עוד התלהבה ושמחה מזה xd
שהם מאומצים ^~^
כשאחיין שלי היה בן שנתיים הוא כל הזמן היה שומע אצא לי השוקה להחליט לקרוא למחשב שוקה אז שלא היה לנו כוח לשמוע את זה אמרנו לו שוקה הלך לישון
באותו הנושא: