6 תשובות
אני מאוהב בה
אני מאוהב ביותר מדי שחקניות
אנונימי
לא
והפרצוף שלה מעצבן אותי.
אנונימית
מאודד שחקנית מדהימהה ומיבטאא מושלםם!..
כן.
היא שחקנית מושלמת, ולדעתי מי שליהק אותה ל"היפה והחיה" החדש הוא פשוט גאון.
מאד! שחקנית מדהימה
השחקנית האהובה עלי
באותו הנושא: