3 תשובות
ציצי ותחת.
ולא אני לא בן.
ולא אני לא בן.
אנונימית
חיוך
אנונימי
קודם כל המראה אבל אחר כך באופי אני אישית אוהב ציניות כל עוד היא לא פוגעת באף אחד
באותו הנושא: