3 תשובות
ציצי ותחת.
ולא אני לא בן.
אנונימית
חיוך
אנונימי
קודם כל המראה אבל אחר כך באופי אני אישית אוהב ציניות כל עוד היא לא פוגעת באף אחד
באותו הנושא: