7 תשובות
לדעתי לא.
לא כדאי לך, כי אם מישהו שאת מכירה יראה.
אז זה יהיה לך פדיחה..
לא, יש פה מלא אנשים מוזרים
לא מהסיבה הפשוטה, שעונים פה על הרבה שאלות שלפעמים גם קשורות למידע אישי, ולפעמים אומרים ומספרים מידע אישי
ואם את תשימי תמונה של עצמך יהיה יותר קל לקשר שאת הבן האדם שזה קרה לו.

מה שאני מנסה לומר שעדיף לא להסתכן ולתת לאנשים למצוא גישה אלייך ואל דברים אישיים שרשמת כאן, בכדי לנצל לרעה, אל תתני להם עזרה בזה.

אז הדעה האישית שלי -לא, לא לשים.
אנונימית
שואל השאלה:
לתשובה הראשונה, אין פה אף אחד שאני מכירה. בטוח
לא חושבת שכדאי ממש ולא מהקטע של להכיר אותך במציאות. זה פשוט נראה לי כיף להיות אנונימי כזה וגם יש פה לפעמים אנשים מוזרים שלא צריך לפרט את ההודעות שהם שולחים..
לדעתי לא,
יש פה המון ששולחים הודעות לא למטרות דיבור ואם את מפרסמת תמונה שלך הפניות מתגברות.
אמי גם בעד אנונימיות באתר הזה לא הייתי רוצה לראות את הבן אדם שאני מדברת איתו, אולי זה נשמע קצת מוזר...