3 תשובות
או שלא אוכלים או שסובלים בשקט.
תיוועץ עם תזונאית תותחית האם ביצה מתאימה לך
בכלל חשוב שתתאים לך תפריט נכון
לרוב האנשים ביצה מתאימה
תאכל לאט לאט (ולא מהר)
לאחר מכן אתה יכול לשתות תה קמומיל להרגעת הבטן
או אפילו חליטת נענע שמרגיעה את הבטן ומעיפה גזים

תרגיש טוב
1. גרעפסים- סביר (לא יודע מה ההסבר), יש כאלו שאומרים שבגלל שאין בביצה סיבים זה גורם לגזים.
2. אני לא בטוח מה השתנה ב10 שנים האחרונות (פעם הייתי אוכל הרבה ביצים), היום אני נגעל מהטעם שלהן וכמעט לא נוגע (עם כל מה שמזריקים לתרנגולות והמזון שלהן, זה מורגש... יש הבדל ענק בטעם בין ביצים רגילות לכאלו שקונים ממגדל/משק. נסה לאכול רק את החלבון (הלבן) בלי החלמון, לבדו- אם אין טעם לוואי אז סחתיין עליך)
3. תה קמומיל לא עוזר לגזים ולפעמים דווקא גורם לנפיחות (מנסיוני).
באותו הנושא: