10 תשובות
גיל ההתבגרות, זה עובר גם לי היתה תקופה כזאת
אנונימית
חח גאד אתה מזכיר לי לפעמים אותי
פעם אחת חברה סיפרה לי ולעוד כמה ילדות משהו רע שקרה לאיזה מפורסמת כאלו מוות וזה לא זוכרת כבר מה זה היה ואחרי שהיא סיפרה אני פשוט התפוצצתי מצחוק לא יודעת למה. כמובן שזה היה הכי חסר טאקט אבל למי אכפת.
תשתדל להתאפק עם זה, לא חושבת שיש מישהו שלא עבר את זה.
חחח גם אני ככה, גיל ההתבגרות
אני צוחקת בלי לרצות בכלל
שואל השאלה:
בסדר גיל ההתבגרות אבל בנאדם עושה לידי אפצ'י ואני צוחק כאילו מה הקטע לא נעים לי מה הם חושבים שאני אוטיסט או משהו...
אנונימי
חחח אין לך כלכל מה לעשות... אולי תנסה לחשוב באתו רגע לפני שאתה צוחק על משהו עצבו לי זה לפעמים עובד... הגיע למצב שאפילו חברה שלי סיפרה לי שההורים שלה מתגרשים או לא זוכרת, וצחקתי... אין מה לעשות
חח גרמת לי עכשיו לצחוק, תתאפק עם זה אין מה לעשות.
אני תמיד צוחקת ברגעים הכי מפגרים.. הכל טוב
כשזה קורה לי אני פשוט נושמת עמוק ושותה משהו עד שהרצון לצחוק עובר
נסה
זו פשוט תקופה כזו..
זה קורה לכולם
גם אני ככה.. תנסה להתאפק אין דרך אחרת להפסיק את זה