5 תשובות
והיא ברצינות לא בדקה את הארנק לפני?
זו אחריותה.
שואל השאלה:
הארנק שלי היה ליד ערימת בגדים ישנים והיא זרקה בטעות גם את הארנק
היא אפילו לא זרקה היא פשוט הניחה ליד הפח שמי שרוצה שיקח ומישהו לקח...
אנונימית
תנסי ללוות ממנה כסף (די אשמתה) ומשאר המשפחה.
איך השגת את כל הכסף הקודם?
פעם הבאה תשמרי הרבה מאוד כסף בתוך קופת חיסכון (לא חשוב איזה חזיר או סתם קופת מתכת על השולחן) כזה דבר כבד אי אפשר לזרוק גם לא בטעות.
בארנק שמים מקסימום מאה שקל
אנונימית
תדרשי ממנה שתחזיר לך. היא הייתה צריכה לבדוק את הארנק לפני לא משנה אם הוא היה ליד בגדים. פעם הבאה תדאגי לשמור אותו באיזה מגירה
באותו הנושא: