2 תשובות
אני עושה מחלבון ביצה ונייר
מערבבים את החלבון, מורחים שכבה על הפנים, מדביקים שכבת נייר, מורחים שוב חלבון, מדביקים שכבת נייר, ואז מורחים עוד חלבון
מחכים עד שיתייבש ואז מושכים את הנייר וזה מוציא שחורים, מוגלה של חצ'קונים, הכל
מערבבים את החלבון, מורחים שכבה על הפנים, מדביקים שכבת נייר, מורחים שוב חלבון, מדביקים שכבת נייר, ואז מורחים עוד חלבון
מחכים עד שיתייבש ואז מושכים את הנייר וזה מוציא שחורים, מוגלה של חצ'קונים, הכל
שמן קוקוס לימון סחוט וסודה לשתיה וזה קצת צורב אבל מנקה מחטא ומעלים פצעים פתוחים בכמה דקות
באותו הנושא: