4 תשובות
מסכימה והייתי רוצה שזה יקרה.
אבל וואלה בוא נתחיל בקטן, אולי נמחק את כל הפרחים בסטיפס והמשתמשים ימדדו לא לפי מספר פרחים? אלא דירוגים של המשתמשים.
אבל וואלה בוא נתחיל בקטן, אולי נמחק את כל הפרחים בסטיפס והמשתמשים ימדדו לא לפי מספר פרחים? אלא דירוגים של המשתמשים.
חס וחלילה!
אני לא מסכים.
אני לא מסכים.
אין דבר כזה שווים, תמיד יהיה איזה משהו שלא כולם יהיו שווים, ניסו קומוניזם, לא עבד, ככה זה בני אדם-_- הלוואי שזה לא היה ככה..
שואל השאלה:
אין דבר כזה שווים?! לא הבנת בדיוק למה התכוונתי אבל אני הבנתי למה התכוונת ועצם זה שלא יהיה את גל האינסטגרם והפייסבוק והדברים שלוקחים חלק באי שיוויון הזה אז מאוד יעזור עם ימחקו אותם ולא יהיו מעמדים יש בנות שבגלל שיש להם לקיק אחד לעומת בת אחרת שיש לה 1000 לייקים זה כבר מראה על מי יותר שווה מי יותר זה ומי יותר מקובלת אז בשביל מה?! גם אם זה לא הכי יעזור כמו שאת אומרת לפחות זה יצמצם בגדול את כל המעמדים האלה גם למה זה טוב? זה מביא איתו קללות, בריונות ברשת, ריבים וכ'ו..
אין דבר כזה שווים?! לא הבנת בדיוק למה התכוונתי אבל אני הבנתי למה התכוונת ועצם זה שלא יהיה את גל האינסטגרם והפייסבוק והדברים שלוקחים חלק באי שיוויון הזה אז מאוד יעזור עם ימחקו אותם ולא יהיו מעמדים יש בנות שבגלל שיש להם לקיק אחד לעומת בת אחרת שיש לה 1000 לייקים זה כבר מראה על מי יותר שווה מי יותר זה ומי יותר מקובלת אז בשביל מה?! גם אם זה לא הכי יעזור כמו שאת אומרת לפחות זה יצמצם בגדול את כל המעמדים האלה גם למה זה טוב? זה מביא איתו קללות, בריונות ברשת, ריבים וכ'ו..
אנונימית
באותו הנושא: