5 תשובות
ארוכות יותר אבל ממש בקצת (:
זה אצל כולם ארוך קצת יותר הרי אלו השיניים שחותכות את האוכל - יש את הניבים שתופסות את האוכל ויש את הטוחנות מאחורה שלועסות.

אין בן אדם שהשיניים החתוכות שלו באותו אורך של השאר - הם חייבות להיות ארוכות יותר כדי לחתוך.
לדעתי, שכל השיניים באותו אורך, אבל לכל בןאדם יפה משהו אחר.
ארוכות יותר
כל אחד והטעם שלו, יש אנשים שהשיניים הקדמיות שלהם מאוד מאוד בולטות לעומת השאר וזה לא כל כך יפה אבל יש אנשים שהשיניים הקדמיות שלהם רק קצת יותר ארוכות וזה דווקא יפה. זה תלוי נורא בשאר השיניים ובפנים של הבן אדם
באותו הנושא: