2 תשובות
אתמול עשיתי פעם ראשונה שעווה של הביוטיקר בבית שחי וזה קילף לי את כל העור עשב לי שטפי דם וכוויות והכל אדום וכואב
אני לא מתקרבת לחנות הזאת, רק אם פורים, תקני את הורוד שיש בסופר הוא טוב ממש