התחברות
הרשמה
לא הבנתי תסטטוס-אם אנחנו דור מזוין, אז נזיין את הדור.. חח באמת שלא הבנתי... תודה
30 במאי 2012, 19:39
סלולארי
יחסים
בריאות
2 תשובות
כאילו לנצל את זה אם כבר..
א
אאאנונימית;-)
כאילו שהבעיה לא בנו אלא בדור.
משפט מתחמק כזה.
y
yonatan (: פרשתי בכאב
באותו הנושא:
בנים, מה אנחנו הבנות לא יודעות עליכם? על מה אתם מדברים עם חברים? מוזמנים לספר^^
בנים, אנחנו (הבנות) רוצות לשאול כמה שאלות
אבא שלי אמר עכשיו 'אנחנו דור מזוין' חח חח מה זה אומר?
מה זה מזוין? שוד מזוין, עין בלתי מזוינת...
בואנה שחושבים על זה אנחנו (הבנות) היה לנו חיים הרבה יותר קלים מבנים פעם
לפי מה שהבנתי אלוהים לא מרשה לנו להקים מדינה יהודית בארץ ישראל עד שלא יבוא המשיח. למה אנחנו בכל זאץ עושים את זה?
מה זה "מזוין"? לא באופו המיני, אלא כמו שוד מזוין מאבק מזוין בטון מזוין. מה זה?
הקראשית שלי שמה תסטטוס הזה, מה זה אומר?
מה זה שוד מזוין? (שמעתי את צירוף המילים הזה בסדרה אחת ולא הבנתי-בת 11)
אנחנו פוגעים מבלי לזוז אנחנו מרעילים מבלי לגעת אנחנו מחזיקים בשקרים ובאמת אנחנו לא נשפטים על פי הגודל שלנו מי אנחנו? מה פיתרון החידה?
מה ההבדל בין שוד רגיל לשוד מזוין? שאלה רצינית