6 תשובות
ממליצה לשתף מישהו שקרוב אלייך ואת בוטחת בו, תשתפי זה יקל ויעזור לך ועדיף בשביל שלא תתמודדי לבד.
או שאם את מעדיפה לשתף פסיכולוג או איש מקצוע זה גם עוזר
או שאם את מעדיפה לשתף פסיכולוג או איש מקצוע זה גם עוזר
אם את ממש סובלת למה את לא הולכת לפנימייה? או מדברת עם חברה טובה או ידיד טוב? בכל מקרה אם את צריכה אני פה!
כל כך מבינה אותך.. תשתפי מישהו שאת סומכת עליו.. ואם את רוצה את יכולה לבוא לפרטי.. מוכנה להקשיב
מוכן להקשיב ולעזור
שואל השאלה:
אני אמות לפני שאני אלך לפנימייה שםזה הכי לבד שיש אני לא אתחבר לאף ילד כי אין לי את הגישה וגם אני ריצה להישאר עם אחותי היא הסיבה לחיים שלי
אני אמות לפני שאני אלך לפנימייה שםזה הכי לבד שיש אני לא אתחבר לאף ילד כי אין לי את הגישה וגם אני ריצה להישאר עם אחותי היא הסיבה לחיים שלי
אנונימית
שואל השאלה:
וואו את פשוט מדהימה כל כך עודדת אותי עכשיו תודה רבה ^^
וואו את פשוט מדהימה כל כך עודדת אותי עכשיו תודה רבה ^^
אנונימית