3 תשובות
מזדהה למות. בקיצור על תשימי עליו זה יעבור (מאה אחוז בקראש עליך). אלא אם כן את רוצה שזה יתפתח ואז כדי לך להגיד לו כדי שתפסיקו לשחק משחקים.
תקשיבי בתור בן אם אני הייתי מסתכל על מישהי ואחרי שהיא מתסכלת עלי ומסיט מבט זה בגלל שאני לא רוצה שהיא תדע שאני אוהב אותה
תעיפי אותו. הוא לא שווה אותך. את יכולה לפרוח ולהיות עם מישהו שמגיע לו אותך.
הוא סתם אפס.
הוא סתם אפס.
באותו הנושא: