8 תשובות
מה שהוא יבחר, לא היה אכפת לי.
ברור, אני אדאג שהבית ספר שלי יהיה הכי טוב שיש וברור שאני ארצה שהילד שלי יקבל חינוך מבית ספר טוב
לא כי מן הסתם שהייתי עושה לו פרוטקיציות, ואז ילדים היו שונאים אותו ורעים אליו.
לא כי אז באמת היו רעים אליו.
כל דבר שהיה לו טוב היו אומרים לו "אהה... אמא שלך" וזה..
כל דבר שהיה לו טוב היו אומרים לו "אהה... אמא שלך" וזה..
תכלס זו באמת התלבטות נגיד והילד היה מרביץ למישהו היה לא נעים להעניש אותו ולשלוח הביתה.
אנונימית
לא. אני כל היום הייתי דואגת לו וזה וגם כאילו בטח יגידו הרבה פעמים "יואו איזה מנהלת חרא" ובלה בלה בלה והוא ישמע את זה.. וגם כאילו אני לא הייתי רוצה שאמא שלי תהיה מורה או מנהלת בבית ספר שלי כי אז הייתי מרגישה הרבה פחות חופשיה ולא הייתי מרשה לעצמי לעשות אפילו קצת שטויות..