יש לי חברה שאני מכירה דרך האינטרנט כבר 4 שנים, והיא בערך החברה הכי טובה שלי, וש לי עוד חברה הכי טובה שלי בכיתה שרוצה
להכיר את החברה שלי דרך האינטרנט, אני לא רוצה שיכירו כי כל פעם שקרה לי שהפגשתי בין שניים (זה קרה משהו כמו איזה שלוש- ארבע פעמים) הם שכחו שאני קיימת ופעם היה גם ריב ממש גדול (בסוף שניהם נהיו זוג ובום אין לי שני חברים יותר) ולא באלי שזה יחזור על עצמו שוב... גם לא יהיה לי יותר למי לספר סודות על דברים אישיים שקורים לי נגיד בבית ספר ואני חייבת משהי שתקשיב לי שהיא לא מהבית ספר שלי ואני לא רוצה שעכשיו קשר של ארבע שנים יהרס, היא הילדה שאני נפתחת אליה והיא אליי. מה לעשות?