5 תשובות
בת (למרות שביקשת דעה של בנים)
מה הבעיה בזה? זה רק משחק את יודעת..
מה הבעיה בזה? זה רק משחק את יודעת..
שואל השאלה:
אני יודעת שזה בסך הכל משחק אבל את יודעת יש כאלה שחושבים (בנות מהכיתה שלי למשל) שזה משחק של בנים ושאם בת משחקת בזה אז זה מפדח.
אני יודעת שזה בסך הכל משחק אבל את יודעת יש כאלה שחושבים (בנות מהכיתה שלי למשל) שזה משחק של בנים ושאם בת משחקת בזה אז זה מפדח.
אנונימית
אני חושבת שאני הבת היחידה בכיתה שמשחקת בזה... כל הבנות מעוצבנות על הבנים שלא עוזבים את זה אבל לי לא אכפת ואני די אוהבת את זה... לבנים בכיתה שלי לא אכפת שאני בת ורק זןרמים איתי אם אני מדברת איתם על זה...
#משחק_חיי
לא חחח