תשובה אחת
, אי-זו יבשה מוקפת ים. בערות זה חוסר השכלה,
, בהשאלה, כמו האי המרוחק מהיבשה, כך הבערות מבודדת ורחוקה, מנותקת כביכול מהקידמה והשינויים.. מושג דומה שרווח בקרב חוגים מסוימים,"הרי הבערות" (כמו אי), כך גם הר, אתה עולה בו מעלה מעלה, רק כדי לרדת בסוף. אבל נדמה לך שאתה מגיע לאן שהוא למעלה,
המושגים האלה באים להדגיש את הפער השכלי, בין אנשים או קבוצות.
.