5 תשובות
היה לנו במדבר יהודה, לפני חודש.
כן, נגב. לפני שבועיים או משהו כזה.
כן.
בהתחלה נסענו לצפון (יומיים וחצי בטיול של שומר אחי), וביום השלישי בצהריים נסענו לדרום לתל אביב, בבוקר היינו בצפון תל אביב ואז לקראת הצהריים נסענו לרובע היהודי בירושלים ולכותל.
היה לפני שבוע-שבועיים.
בהתחלה נסענו לצפון (יומיים וחצי בטיול של שומר אחי), וביום השלישי בצהריים נסענו לדרום לתל אביב, בבוקר היינו בצפון תל אביב ואז לקראת הצהריים נסענו לרובע היהודי בירושלים ולכותל.
היה לפני שבוע-שבועיים.
היה לנו מסע ישראלי בספטמבר
זה היה שבוע.
יומיים ראשונים זה היה בצפון, עפולה, חיפה ובכרמל. יום שלישי ורביעי בירושלים ובסופש זה היה בים המלח
זה היה שבוע.
יומיים ראשונים זה היה בצפון, עפולה, חיפה ובכרמל. יום שלישי ורביעי בירושלים ובסופש זה היה בים המלח
יש לנו מחר ביום רביעי וביום חמישי טיול שנתי לאילת