התחברות
הרשמה
אתם חושבים שאצבעות ארוכות זה יפה (לבנות)?
11 במרץ 2017, 18:01
אצבעות
ידיים
3 תשובות
כן, ארוכות ודקות עם ציפורניים ארוכות יחסית.
מהמם
❤
❤La vita va avanti❤
כן
ו
ואן דאם
כן
ס
סDוOדSסDוOדS
באותו הנושא:
איזה אצבע ארוכה יותר ביד שלכם, האצבע המורה או הקמיצה?
מה אתם חושבים על שיער ארוך לבנות (ממש ארוך, שמגיע כמעט עד הטוסיק)?
יש לי אצבעות ממש ארוכות וזה מכוער. איך לקצר אותן?
בנים: מה יותר יפה לבנות, אצבעות ארוכות ודקות או קטנות ומלאות?
איזה אצבע ארוכה ברגל אצלכם?
בנים- אצבעות ארוכות לבנות זה מכוער לדעתכם נכון?: (
אצבעות ארוכות זה יפה או לא? (בת)
אתם חושבים שרגלים ארוכות אצל בנות זה מכוער?
מה הייתם חושבים על ילדה בת 13 עם ציפורניים די ארוכות ומטופחות?
אצבע שניה ארוכה מהשאר בכף הרגל - שלום, מה זה אומר שהאצבע השנייה ברגל יותר ארוכה מהשאר? (האצבע, זאת שליד האגודל) תודה.
איזה אצבע יותר ארוכה אצלכם- הקמיצה או אצבע המורה?