אני בת וחברה שלי התאהבה בי ויש לה חבר שנינו אוהבות אחת את השנייה ושנינו רוצות להיות ביחד אבל יש לנו בעיה היא בחיים לא התנסתה עם בת ואני כן היא רוצה להיפרד מחבר שלה בשבילי אבל אני חושבת שהיא תתבאס מימני אולי אחרי שהיא תפרד ממנו ותהיה איתי אז היא תרגיש קצת לא בנוח ותתבאס שהיא נפרדה מהחבר שלה בשבילי היא וחבר שלה כבר שנתיים ביחד היא לא מוכנה לספר לחבר שלה ואני לא יודעת עם להסכים לה להיפרד מימנו (בנתיים אני נגד זה כי כמו שהסברתי קודם אני מפחדת שהיא תתבאס שהיא נפרדה מימנו בשבילי) או שלא אני עוד שעה שעתיים הולכת אלייה ורוב הסיכויים שאנחנו נתנשק...