תשובה אחת
תקראי את הטקסט הראשון ותכתבי לעצמך את הנקודות העיקריות ממנו (בעברית)
תעשי אותו הדבר מהטקסט השני

לאחר מכן את בסיכום את בעצם מכניסה תמצות של הנקודות משני הטקסטים

"בטקסטים a ו - b ראינו ש.."

טקסט טיעוני בדר"כ יהיה או טקסט עם דוגמאות לטענה כלשהי או טענות בעד ונגד.
מתחילים בהצגת הרעיון הכללי - על מה הטקסט הולך להיות ואז בהתאם למה שאת צריכה... או לתת 2-3 פסקאות עם דוגמאות שתומכות בטענה/רעיון, או טענות של בעד ונגד (כמו חוק חינוך חובה - זה טוב או לא טוב, מבחנים בבתי ספר - טוב או לא טוב)

בהצלחה