6 תשובות
תשמעי זה די מובן אם הם מזמינים רק את מי שהם מכירים או את מי שבעל השמחה מכיר וחבר איתו. אם את חברה של מי שעושים לו מסיבת הפתעה ולא מזמינים תגידי שאת רוצה לבוא. זה ממש לא פדיחה, את מכירה את מי שעושים לו מסיבה ואת רוצה להגיע לתת מתנה לחגוג לו.
ואם את לא רוצה להיות ישירה, את יכולה לנסות להתחבר יותר לילדים בכיתה וככה כשיעשו מסיבה יש יותר סיכוי שיזמינו אותך כי הם מכירים אותך יותר טוב.
להתעלם, עדיף להישאר בבית מאשר להיות במסיבה עם אנשים שלא רוצים אותך שם, תחשבי על זה.
ואוו אני מכירה את זה כל כך..
אנשים זבלים. מה אפשר כבר לעשות?
תנסי/ה להתחבר או ליזום מסיבה בעצמך
שואל השאלה:
לתגובה הראשונה- הם הזמינו גם ילדים שפחות מחוברים ממני אפילו ונראלי שאני די חברותית.. כאילו אני לא מנודה או משהו יש לי הרבה חברים וקשרים...
ולתגובה השנייה- אני בת:)
אצלי זה בערך ככה.. אני די חברותית וזה, אבל אף פעם לא באמת מזמינים אותי למסיבות הפתעה, כאילו כל הזמן.. היחידה שהזמינו אותי אליה הייתה שלי >< אבל תתעלמי וזהו, זה מה שאני עושה ואז אני שואלת חברות שלי "וואי אתם יודעות של___ הייתה מסיבת הפתעה?" והם כזה "כן היינו שם" ואני כזה "באמת?" ואז הם מופתעות או משהו שלא הוזמנתי.. בכל מקרה, לתגובה שאמרה שפשוט תגידי שיזמינו אותך- אל. עוד יותר לא יזמינו אותך.. את פשוט צריכה להיות חברה יותר קרובה של המארגנים או משהו.. אפילו שלפעמים גם זה לא עוזר..
את התחת לחסות.