6 תשובות
לעע לא אהבתי אותו
אני חושבת שהדעות שלו קיצוניות ממש והוא מדבר בצורה נורא מזלזלת ופוגענית
אני אהבתי אותו אם שרון הזה לא היה חבר כנסת הייתי חושבת שהכניסו אותו על תקן בדיחה כמו דודו או דורון מירן
סתם איש זבל
שואל השאלה:
אני יודעת שהוא כבר הודח חחח..
אני יודעת שהוא כבר הודח חחח..
אנונימית
הוא כבר הודח..
גם אני לא אהבתי אותו
גם אני לא אהבתי אותו
באותו הנושא: