6 תשובות
אח שלי היה מוכר אותי בשקל
מה זאת אומרת? לא לכל האחים איכפת מהאחיות שלהן? איך זה יכול להיות?
בדרך כלל כן אכפת להם והם יגנו עליהם
אבל יש פעמים שזה לא תמיד קורה מהרבה סיבות... (* אם הקשר ביניהם לא ככ טוב,*רבים הרבה,*אחים חורגים לא חסר סיבות..)
אבל יש פעמים שזה לא תמיד קורה מהרבה סיבות... (* אם הקשר ביניהם לא ככ טוב,*רבים הרבה,*אחים חורגים לא חסר סיבות..)
לא כולם זה רק אלה שאכפת להם מהאחיות שלהם כמובן.
ממש לא
תאמיני לי.
תאמיני לי.
באותו הנושא: