4 תשובות
לא אומרים גאונה אומרים לבנות גאון כמו שלבנים
וגם בדוקטור זה ככה, ובפרופסור
ברור שיש. במקור בשפה זה נוצר בגלל שהכינוי גאון בעבר הוצמד לבעל יכולות תבונתיות גבוהות, תכונה גברית. היום התואר בא לתאר אדם מוכשר במיוחד, דבר הקיים גם אצל בנים וגם אצל בנות.