6 תשובות
יש כאלה שזה מתאים להן וכאלה שממש לא.
אנונימית
שזה יפה
אנונימי
שום דבר זה ממש חמוד ויפה אבל יש כאלו שזה לא מחמיא להן.
עליה זה לא כל כך יפה בעיניי, הסגנון עצמו מאוד חמוד. לא באמת הייתי חושבת עליה משהו מיוחד, אני לא מכירה אותה.
שהיא די מושפעת מהאינסטגרם
שהיא מזכירה לי מיקי מאוס.
סתםסתם, כל אחת והטעם שלה.