התחברות
הרשמה
אם לפעמים אני יוצאת לסנטר ולגג שם (לא ממש הרבה) זה הופך אותי לילדת סנטר?
26 בפברואר 2017, 00:57
סנטר
4 תשובות
לא...
S
Spooky RJ
לא
א
אין שםםםםםם
לא
M
MichaelDX1
חעח ממש לא
s
sys
באותו הנושא:
בנים מה אתם חושבים על בנות עם סנטר כפול? הייתם יוצאים עם מישהי שיש לה סנטר כפול?
זיפות גגות - כל כמה שנים, מומלץ לזפת גג של בניין מגורים להגנה מפני הגשם?
**חידה: אם בשביל לתקן חצי גג צריך 50 לבנים, כמה לבנים צריך בשביל לתקן גג שלם?
הגעה לגג של מגדלי עזריאלי - איך אפשר להגיע לגג של מגדלי עזריאלי?
דיזנגרוף סנטר זה הרבה זמן הליכה מעזריאלי תל אביב?
הורדת שומן מתחת לסנטר - איך מורידים שומן מתחת לסנטר?
למה היו היום כל כך הרבה ילדי סנטר באיזור שרונה ועזריאלי?
אנשים שראו פעם ילדי סנטר
הובלת מזרן על גג רכב - איך כדאי להוביל מזרן על גג רכב ללא גגון?
יש לי איזור בסנטר שכל פעם יוצא בו פצע ועובר שוב פצע ועובר אוף מה אפשר לעשות?
אם אני באה לסנטר רק כשיש מפגשים, אני ילדת סנטר?