5 תשובות
לקחת משהו להוריד חום?
והיה לי תקופה זה עובר יכול להיות היה לך גם סיוט
תבדקי אולי יש לך חום, אם יש קחי תרופה להורדת חום
שואל השאלה:
אין לי חום
אין לי חום
אנונימית
זיעה מקררת את הגוף... הרי אנינו מזיעים שחם לנו וזה תגובה של הגוף על מנת לקרר את עצמו ולשמור על טמפרטורה יציבה
אנונימית