5 תשובות
חוסר ביטחון כנראה את מפחדת לטעות מול אנשים פשוט שימי ז
גם אני ככה בדיוק.
וואי אני ממש כזאת!
אני גם בבעיה דומה כי עוד שבוע פחות או יותר יש לי נאום (מול כל הכיתה) עם ציון באנגלית... הלפ מי!
אני גם בבעיה דומה כי עוד שבוע פחות או יותר יש לי נאום (מול כל הכיתה) עם ציון באנגלית... הלפ מי!
same... זה ממש מעצבן ואני מקנאה באנשים שמצליחים לנהל שיחות
סיפור חיי.
במקלחת אני מנהלת עם עצמי דיאלוגים שלמים אבל ברגע שאני מנסה לדבר עם אנשים זה נורא
במקלחת אני מנהלת עם עצמי דיאלוגים שלמים אבל ברגע שאני מנסה לדבר עם אנשים זה נורא
באותו הנושא: