10 תשובות
חח במיקמק שהייתי בת 10 xd
אנונימית
אמ יצא לי פעם דרך הווטסאפ
יאפ. פעמיים... (אל תשפטו הייתי קטנה)
מעולם לא.
קראש רק.
לא בדיוק להתאהב אבל מהאינטרנט זה קרה במציאות.
כן גם יצאתי איתו במשך שנתיים
התחלתי עם מישהי באינסטגרם.. היום היא ידידה טובה שלי
לצערי הרב
לילא יצא..
באותו הנושא: