התחברות
הרשמה
באתי לשלוח הודעה למישו בפייסבוק ונשלחה לי התראה אדם זה אינו זמין עכשיו. הוא חסם אותי?
18 בפברואר 2017, 23:28
חסימות
איך יודעים
2 תשובות
אולי הוא באמת לא זמין
Queen Butterfly
שואל השאלה:
איך יש לא זמין בפייסבוק?
ח
חסויה 77
באותו הנושא:
יש פה עונה בכיר ממש חתיך ושרירי ואני רוצה לשלוח לו הודעה ומתביישת כדאי לי לשלוח?
לשלוח לו הודעה? אני מחכה לו כבר מלא זמן ואני רוצה לשלוח לו הודעה אבל כל פעם שאני באה לשלוח הודעה אין לי אומץ
לשלוח הודעה לבחורה לאחר דייט - אחרי דייט עם בחורה, לשלוח הודעה בערב?
לשלוח לילד שאני דלוקה עליו הודעה או לא לשלוח?
אני וידיד שלי ניתקנו את הקשר איך לרמוז לשלוח לי הודעה מבלי לשלוח לו הודעה?
לשלוח לו הודעה או לא לשלוח\? מה שמחליטים
איך אני מנסחת הודעה למורה שלי שקיבלתי מחזור אני לא יכולה לזוז, ובגלל זה לא באתי?
יש פה מישהו ממש חתיך ובא לי לשלוח לו הודעה אבל אני מתביישת, לשלוח בכל זאת?
אם מישהו חסם אותי בווצאפ אני יכולה לשלוח לו הודעה בהודעות הרגילות?
לשלוח לו או לא לשלוח הודעה?
לא מצליח לשלוח הודעה בווטצאפ - אני מנסה לשלוח הודעה בוואטצאפ אבל זה רק מראה לי v 1 מה זה יכול להיות?