4 תשובות
מכירה את זה טוב מאוד
לא.. אני תמיד נפגעת והרווח קטן. אבל פשוט מהמחשבה של לחיות בלעדיו אני לא מרגישה טוב.
כי מבחינתך הרווח שווה את ההפסד..
באותו הנושא: