2 תשובות
תכתבי מה שיש לך לכתוב לה מכל הלב.
תכתבי לה את כל החוויות שעברתן, את כל הסכנות ואת כל החברות
תעשי לה מן הספד שמחה וכאב.
תיכתבי למה היא חשובה לך וכמה את תתגעגעי אליה ועל כל החוויות שהיו לכן...
באותו הנושא: