2 תשובות
למה בשביל הבנים? יש בנות שיודעות.
זה משהו לגיטימי וכלל לא מיני.

יש שם זרעים והם צריכים בשביל להביא ילדים לעולם..
הזה למטה שומר על טמפרטורה מדוייקת בשביל הילדים הקטנים שיש שם
בתוך הביצים מיוצר ומאוחסן הזרע שאיתו מביאים ילדים..
אנונימי