6 תשובות
לא הכיתה שלי היא מחולקת לקבוצות (אחת מהן זה "קלאש רויאל קידס" לולל)
אנונימי
חח ממש לא
אפילו לא קצת
כולם שונאים את כולם וכולם בקבוצות
ואף אחד לא מכבד אחד תשני
כן בערך אמ זה המצב שלנו
אפילו לא קצת
כולם שונאים את כולם וכולם בקבוצות
ואף אחד לא מכבד אחד תשני
כן בערך אמ זה המצב שלנו
אנונימית
הכיתה שלי מגובשת יחסית לשאר השכבה (תלוי מי כלול בגיבוש) כי יש לה נושאים משותפים כמו סדרות של יותר "פריקים" כמו ויקינגים פמלי גאי, משחקי הכס וכו
זה מתבטא במפגשים אחר הצהריים ופשוט חברים יחד כולם בכיתה בהפסקה וכו
זה מתבטא במפגשים אחר הצהריים ופשוט חברים יחד כולם בכיתה בהפסקה וכו
לא... אצלנו זה די קבוצות. נגיד יש קבוצה של ארבע בנות, יש קבוצה של שבעה ילדים (אני בתוכה יענו סוג של חבורה). ושאר הילדים בקשר טוב לא יודעת אם קבוצה או חבורה אבל הם בקשר טוב חברים כאלה...
ויש עוד כמה ילדים שמעדיפים להסתובב עם אנשים מכיתות אחרות.
ויש עוד כמה ילדים שמעדיפים להסתובב עם אנשים מכיתות אחרות.
ממש ממש לא
מלא קבוצות וממש הרגשה מגעילה של כיתה לא מגובשת
מלא קבוצות וממש הרגשה מגעילה של כיתה לא מגובשת
הכיתה שלנו מגובשת מאוד רק קצת חבל ששתי הכיתות המקבילות מגובשות ביחד ואנחנו לא מגובשים עם השכבה.
אנונימית