3 תשובות
דבר ראשון זה לא מגעיל זה טבעי ואנו לא שולטים בזה.
אבל אם זה כזה חשוב אפשר להגיד שזה היה הכיסא
אין מה לחשוב שאת מגעילה זה טבעי.
זה באמת פאדיחה ולא נעים אבל זה יישכח מהר אחרי הכל מי לא מפליץ?
זה טבעי, תרגעי מתוקה..
גם שיר אלמליח הפליצה בשידור של האח הגדול, אף אחד לא נגעל ממנה.
הכל בסדר, באמת שזה טבעי.