5 תשובות
כי זה קטן, וגם הנסיעות קצרות
אוטובוס קטן ולרב זה נסיעות יותר קצרות וגם אפשר לעצור אוטובוס כדי ללכת לשירותים
אוטובוס קטן מידי
כי אוטובוס זה יותר קטן
אנונימית
יש אוטובוסים עם שירותים, נתקלתי בזה בעיקר בחו"ל.
אבל כמו שאמרו זה כי הנסיעה באוטובוס בדרך כלל קצרה מהנסיעה ברכבת ויש אפשרות לעצור כדי להתפנות בדרך.