2 תשובות
ממש לא חייב, זה יכול להיות מסיבות שונות.
יש כאלה שמטבעם הרבה יותר רגישים ונוטים לבכות בקלות, יש מקרים כמו שציינת ויש עוד סיבות אצל כל אחד זה מעט שונה.
לדעתי זה דווקא הפוך.. בן אדם שעבר הרבה בחיים שלו לא יפגע מהר, בן אדם שלא עבר בחיים שלו פגיעות הוא יותר חלש נפשית ויקח את זה יותר ללב..