3 תשובות
אם למורה לא אכפת תעשי אותה לבד.
תמיד אפשר לעשות לבד ואם היא מסובכת אז תגידי למורה שלא עשית כי לא היה לך עם מי והיא לא רצתה לעזור לך
תעשי לבד