22 תשובות
מה כמה שנים? סוף 2012 מגיע סוף העולם
אנונימית (:
מאיפה לי? אני לא יודעת מה יהיה בעתיד...
עמיתוווש
חח ברור! זה אחד האתרים! זה לא קשור לגיל הוא יכול לעזור לכל בן אדם..
באמת שאין לי מושג..
אי אפשר לדעת.. אבל האמת אני לא חושבת..
יש סיכוי,
אבל לא נראה לי...
אבל לא נראה לי...
הלוואי והייתי יכולה לחזות את העתיד..
נראה לי שכן:)
ישמצב.. זה אחלה אתר גם למבוגרים
גם יש שאלות שפדיחה לשאול במציאות, אז עדיף פה כשאפחד לא מכיר אותי:)
גם יש שאלות שפדיחה לשאול במציאות, אז עדיף פה כשאפחד לא מכיר אותי:)
אממ... ת'אמת שאני לא יודעת... p:
אני כן d:
אנונימית
יכול להיות, זה לא מפריע ולא ממכר:)
מקווה שכן:)
ניראלי שכע... d:
ממ.. אני חושבת שכן אני לא יכולה לעזוב את האתר:)
עברו כבר 5 שנים ואני עדיין פה חח לא יודעת אם להיות שמחה או עצובה
אנונימית
עצובה כפרע עליך
אז מה.. אתם עדיין פה?
חח אנונימית שאמרה שבסוף 2012 מגיע סוף העולם
מה איתך היום?
מה איתך היום?
אנונימית
אני חושבת שכן
ואחרי הרבה שנים.. מי עדיין פה?
חחח הייתי בת שבע שנכתבה השאלה
באותו הנושא: