תשובה אחת
שואל השאלה:
ואם אני ילך לים אחרי השיזוף האם גם השיזוף של השמש ייחשב לי? איך זה הולך? בנות תסבירו לי בבקשה!
ואם אני ילך לים אחרי השיזוף האם גם השיזוף של השמש ייחשב לי? איך זה הולך? בנות תסבירו לי בבקשה!
אנונימית
באותו הנושא: