2 תשובות
שואל השאלה:
לפי מה שהבנתי כן..
אנונימית
כן זה נורמלי.. עד עכשיו חשבת רק על זה שאת אוהבת אותו, לא על מה יקרה אם זה יהיה הדדי באמת..
לגבי הידיד, הוא אמר לך שהוא בקטע שלך אבל את אמרת לו שאת לא בקטע שלו והוא עדיין בקטע שלך?