4 תשובות
ממש ממש לא! והתשובות מעלי ממש לא צודקות! ראקוטן לוקחים *רק* על בטן מלאה, אחרי ארוחת צהריים/ערב.
עדיף שלא
תנסי לאכול משהו קטן לפני הכדור, עוגיה או פרי משהו כזה
עדיף שלא תאכלי משהו לפני
באותו הנושא: