2 תשובות
יש בביוטיקר ב55.. היא לא ממש טובה..
60, יש לי אותה והיא לא שווה אפילו לא שקל
את מה שהיא עושה אפשר לעשות עם מסקרה רגילה
את מה שהיא עושה אפשר לעשות עם מסקרה רגילה
באותו הנושא: