4 תשובות
מהפחד או מהבושה כנראה לא הייתי מתלוננת, פשוט מתעלמת ובורחת ממנו כל פעם.
הייתי מרימה לו/לה גבה ושואלת מה את רוצה?
לא הייתי מתלוננת בפעם הראשועה אם זהחוזר על עצמו הייתי אולי..
לא מבושה פשוט אולי הוא עשה או עשתה אתזה בטעות
לא הייתי מתלוננת בפעם הראשועה אם זהחוזר על עצמו הייתי אולי..
לא מבושה פשוט אולי הוא עשה או עשתה אתזה בטעות
אני הייתי אומרת לו "מה?" בצורה זועמת
נועצת בו מבט.
ואז הייתי אומרת לו אל תיגע בי.
נועצת בו מבט.
ואז הייתי אומרת לו אל תיגע בי.
הייתי אומרת לו "בן זונה"
והייתי רצה xd
והייתי רצה xd
אנונימית